Gå til hovedindhold
Gå til hovedindhold
Specialhospital i Region Hovedstaden
Specialhospital i Region Hovedstaden
X
    Tilbage til forsiden
    Specialhospital i Region Hovedstaden
    Specialhospital i Region Hovedstaden
    • Afdelinger
      Oversigt over alle hospitalets afdelinger
    • Undersøgelse og behandling
      Akut hjælp - Giftlinjen - Undersøgelser
    • Råd og rettigheder
      Patientguiden - Patientrettigheder - Patientvejledere
    • Praktisk information
      Dit ophold - Kort - Parkering - Transport - For pårørende
    • Job og uddannelse
      Om at arbejde på hospitalet - Søg job
    • Forskning
      Forskningsområder - Forskningsansvarlige - Forskningsudvalget - Strategi - VIDEN+
    • Om hospitalet
    • English
    • Om Regionen
    • Selvbetjening
    • Presse og nyt
    • Find vej
    • Andre hospitaler
    • Kontakt
    • Corona: Other languages
    Tilbage til forsiden
    Specialhospital i Region Hovedstaden
    Specialhospital i Region Hovedstaden
    Skip Navigation Links Forside /Råd og rettigheder/Patientguiden/I behandling på hospital/Fejl og klager - hvis noget ikke gik som det skulle

    Fejl og klager - hvis noget ikke gik som det skulle

    1. marts 2022

    Klage over rettigheder, som ikke er blevet overholdt

    Hvis du mener, vi ikke har overholdt dine patientrettigheder, kan du klage. Læs her, hvad du kan klage over, og hvordan du gør det.
    1. marts 2022

    Behandling eller service – sådan klager du

    Hvis du hos oplever noget hos den praktiserende læge, speciallæge eller på hospitalet, som du gerne vil klage over, er her en vejledning.
    23. maj 2022

    Erstatning for en skade – sådan søger du

    Alle patienter i det offentlige og private sundhedsvæsen kan gratis anmelde en skade til Patienterstatningen med henblik på at få erstatning. Læs her om hvordan du gør.
    23. september 2021

    Erstatning ved glemte, mistede eller ødelagte ejendele

    Her kan du læse om, hvordan du anmelder glemte, mistede eller ødelagte ejendele.
    11. marts 2022

    Klage over Akutberedskabet

    Se her, hvordan du sender klager om Akutberedskabet - herunder Akuttelefonen 1813 eller alarmopkaldet 112.​
    1. marts 2022

    Skade eller risiko – er du blevet udsat for det?

    Det sker desværre nogle gange, at en patient bliver udsat for risiko eller direkte skade. Det er vigtigt, at du fortæller os om din oplevelse, så vi kan minimere risikoen for, at det sker igen.
    (Webid:edeba81f-42f0-402e-a3a6-6b03464f107f) ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":0,"IndexWp":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":false,"SortDesc":false,"SortOrdering":2,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.frederiksberghospital.dk\/raad-og-rettigheder\/Patientguiden\/i-behandling-paa-hospital\/Fejl-og-klager-hvis-noget-ikke-gik-som-det-skulle","m_Item2":false,"m_Item3":"edeba81f-42f0-402e-a3a6-6b03464f107f"}],"TemplateDisplayType":3}
    Publiceringsdato: 23-09-2021 17:09

    Frederiksberg Hospital

        Frederiksberg Hospital

        Nordre Fasanvej 57

        2000 Frederiksberg

        T 38 16 38 16

        E Skriv til os

        • Viden+
        • Video
        • For ansatte
        • Cookies
        • Ophavsret
        • Persondatapolitik
        • Tilgængelighedserklæring