Er du tilfreds med besøget?

​Er du ambulant patient på Bispebjerg og Frederiksberg Hospitaler, kan du nu med et enkelt tryk på en stander tilkendegive din tilfredshed med dit forløb og med personalets imødekommenhed. Det sker via fem såkaldte ”Happy or Not-terminaler”, der gennem det næste år går på skift mellem hospitalets ambulatorier.

Ledende oversygeplejerske på Endokrinologisk Ambulatorium Lone Munk Andersen viser deres Happy or Not terminal frem. ​

Patienter skal føle sig ventet og velkomne

Opstillingen af standerne sker blandt andet som led i hospitalets indsats for at sikre at patienter og pårørende føler sig ventet og velkomne, når de besøger Bispebjerg og Frederiksberg Hospitaler. 

Med de nye standere får man som patient en nem mulighed for at give sin umiddelbare mening til kende. På den måde supplerer standerne den årlige landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser (LUP) med hyppigere, mindre målinger, som den enkelte afdeling løbende kan bruge i sit arbejde med at blive endnu bedre.

Fortæl om din oplevelse

De nye standere er dog ikke den eneste måde, man som patient kan fortælle om sin oplevelse på Bispebjerg og Frederiksberg Hospitaler. 

Vi er altid interesserede i at høre om patienters oplevelser eller idéer til, hvordan vi kan blive et endnu bedre hospital. Du kan kontakte den afdeling, du har været i forbindelse med, du kan sende os en mail eller du kan gå ind på hospitalets facebookside.​



Redaktør